Maya Bay

Tajlandia | Wycieczka na Maya Bay Phi Phi Island #2 część

28 października, 2022 0 Przez mmajerski

Wyszukaj hotel i zobacz ile zaoszczędzisz dzięki tej wyszukiwarce ⤵️

W SKRÓCIE

Nasza pierwsza podróż speed boat w pierwszych minutach wyglądała koszmarnie...

Udostępnij:

Telegram
Maya Bay

Tajlandia | Wycieczka na Maya Bay Phi Phi Island #2 część

Moment kiedy nasza łódź ruszyła nie zapomnimy nigdy… Przez pierwsze 15-20 min nie wiedzieliśmy co się dzieje, a kiedy pan przewodnik powiedział nam, że do pierwszego przystanku podróż trwa ponad godzinę chcieliśmy wracać do portu…

Nieszczęśliwie dla nas, w tym dniu były akurat niezwykle duże fale i silny wiatr. Nasza speed boat dosłownie fruwała w powietrzu zamiast płynąć, a my, pierwszy raz na takiej wycieczce, mieliśmy strach w oczach. …

Na szczęście, jak to zawsze bywa, strach ma wielkie oczy, i po około pół godziny już przyzwyczailiśmy się do takiej podróży i póżniej było już tylko lepiej, a nawet cudownie. Kolejne niesamowite przeżycia, wspomnienia i zdobyte nowe doświadczenia zostaną z nami.

Trafiła nam się świetna ekipa i kapitan, odwiedziliśmy niesamowite miejsca, pływaliśmy w lagunie, widzieliśmy małpią wyspę i obejrzeliśmy przepiękną Tajlandię z poziomu morza.

Najnowsze Wpisy

UWAGA!

Wszystkie informacje zawarte na tej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.

Przed dokonaniem jakiejkolwiek transakcji na rynku kryptowalut zapoznaj się szczegółowo i zaakceptuj regulamin niniejszego serwisu.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

🛑 UWAGA! Artykuł i zawarte w nim informacje nie są poradą inwestycyjną. Inwestując na rynku kryptowalut działaj bardzo ostrożnie i bez emocji. Zanim zainwestujesz swoje pieniądze w jakiekolwiek aktywa, zrób własne rozeznanie rynku i zasięgnij porady u licencjonowanego doradcy inwestycyjnego oraz zaakceptuj Regulamin niniejszego portalu. Pamiętaj, że na każdym rynku (akcje, nieruchomości, obligacje rządowe, złoto czy kryptowaluty) możesz stracić 100% swojego kapitału!

Powyższy wpis został opracowany na podstawie wiadomości ogólnodostępnych w internecie, które publikowane są zarówno w formie tekstowej jak i audio-wizualnej (materiały video oraz podcasty audio).