fbpx

JAK TO DZIAŁA?

Aby mieć pewność, że zawsze otrzymasz gwarancję najlepszej ceny, dopasujemy lub pokonamy cenę dowolnego konkurenta.

Jeśli zarezerwujesz pobyt lub atrakcję na Trawala.pl i znajdziesz niższą cenę na innej stronie internetowej, możesz ubiegać się o zwrot różnicy do 24 godzin przed datą zameldowania w obiekcie lub godziną rozpoczęcia atrakcji. Zostanie ona wypłacona w formie kredytów podróżnych bezpośrednio do Twojego portfela Trawala.

Lista kontrolna Gwarancji Najlepszej Ceny

  • Oferta porównawcza musi dotyczyć tej samej nieruchomości, rodzaju zakwaterowania lub działalności.
  • Oferta porównawcza musi mieć te same daty zameldowania i wymeldowania lub czas rozpoczęcia i czas trwania czynności.
  • Oferta porównawcza musi mieć te same zasady i warunki anulowania.
  • Oferta porównawcza musi być ogólnie dostępna.

Kiedy nie możesz złożyć reklamacji?

  • Jeśli oferta porównawcza znajduje się na stronie internetowej, która nie ujawnia nieruchomości ani rodzaju zakwaterowania, w którym będziesz przebywać, ani rodzaju aktywności i planu podróży.
  • Jeśli oferta porównawcza jest częścią programu lojalnościowego lub nagród, zniżka dla członka.
  • Jeśli oferta porównawcza jest promocją ograniczoną czasowo, kodem promocyjnym, cashbackiem, kuponem, voucherem.

Jak ubiegać się?

  • Wyślij wiadomość e-mail na adres support@travala.com co najmniej 24 godziny przed datą zameldowania/wyjazdu z następującymi informacjami:

    • Twój numer zamówienia w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji, który Ci wysłaliśmy.
    • Dowód roszczenia: Link do innej witryny turystycznej, w której znalazłeś niższą cenę zakwaterowania lub aktywność.

    Nasz zespół obsługi klienta zweryfikuje Twoje zgłoszenie i skontaktuje się z Tobą w ciągu 48 godzin.

    Po zweryfikowaniu roszczenia zwrócimy różnicę w postaci środków na podróże bezpośrednio do portfela Travala.com po wyjeździe.

    Jeśli nie utworzyłeś jeszcze konta, sugerujemy utworzenie go na stronie https://www.trawala.com/register, aby ubiegać się o zwrot pieniędzy.

Jak ubiegać się?

  • Jeśli zarezerwujesz zakwaterowanie lub atrakcję za pośrednictwem Trawala.pl, a następnie znajdziesz to samo zakwaterowanie lub akcję za niższą cenę na innej stronie internetowej, zwrócimy Ci różnicę zgodnie z poniższymi warunkami:

    • Gwarancja najlepszej ceny będzie miała zastosowanie wyłącznie do rezerwacji zakwaterowania lub atrakcji dokonanych na Trawala, jak pokazano na potwierdzeniu rezerwacji, w tym wszelkich podatków i opłat pobranych przez nas od Ciebie w momencie rezerwacji. Gwarancja najlepszej ceny nie dotyczy rezerwacji lotów ani rezerwacji pakietów.
    • Gwarancja najlepszej ceny nie ma zastosowania do żadnych podatków ani opłat pobieranych od Ciebie przez jakąkolwiek stronę trzecią, takich jak podatki i opłaty, które nieruchomość lub działalność może pobierać bezpośrednio od Ciebie po przyjeździe.
    • Gwarancja najlepszej ceny dotyczy wyłącznie cen zarówno reklamowanych, jak i ogólnie dostępnych.
    • Musimy otrzymać wiadomość e-mail z prośbą o gwarancję najlepszej ceny co najmniej 24 godziny przed datą zameldowania lub godziną rozpoczęcia.
    • Żądanie Gwarancji Najlepszej Ceny musi zawierać wszystkie wymagane informacje pomocnicze, określone w witrynie Trawala.pl i przesłane do nas pocztą elektroniczną.
    • Jeśli jesteś członkiem SMART na Trawala, lojalność SMART (do 5% dla najwyższego poziomu) będzie brana pod uwagę w porównaniu z inną stroną internetową. Upewnij się, że lojalność SMART jest wliczona w cenę rezerwacji.
    • Zanim przyjmiemy Twoją prośbę, musimy upewnić się, że: nieruchomość lub aktywność znaleziona na innej stronie internetowej jest identyczna (w tym ten sam rodzaj zakwaterowania lub aktywności, daty podróży i zasady anulowania); oraz (b) zakwaterowanie lub aktywność znaleziona na innej stronie internetowej była dostępna do zarezerwowania na tej stronie (tj. nie była zależna od dostępności lub na żądanie) i została wyceniona w pełni i dokładnie, z uwzględnieniem wszystkich ukrytych opłat.
    • Gwarancja najlepszej ceny nie będzie miała zastosowania, jeśli tańsza oferta na innej stronie internetowej zostanie uzyskana w ramach ograniczonej czasowo promocji, kodu promocyjnego, zwrotu gotówki, kuponu, kuponu lub rabatu, programu lojalnościowego lub programu nagród dla członków.
    • Zwrócimy jedynie różnicę w formie kredytów podróżnych bezpośrednio do Twojego portfela Trawala.
    • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub wycofania Gwarancji Najlepszej Ceny w dowolnym momencie.
    • Weryfikacja roszczenia – Wszystkie wnioski podlegają weryfikacji przez Trawala. Nie przyjmujemy zrzutów ekranu ani innych rzekomych dowodów niższej ceny, których nie możemy niezależnie potwierdzić. Nie będziemy również weryfikować żadnego wniosku, który naszym zdaniem, według naszego wyłącznego uznania, jest wynikiem druku lub innego błędu lub jest złożony w sposób nieuczciwy lub w złej wierze.

TRAWALA to wyszukiwarka służąca do rezerwacji hoteli i nie tylko bo dodatkową opcją jest możliwość rezerwacji lotów (kup bilet na samolot).

Z TRAWALA masz gwarancję NAJNIŻSZEJ CENY REZERWACJI HOTELI!

ZYSKASZ DODATKOWE NAWET 5% RABATU AKTYWUJĄC OPCJĘ SMART!

Dodatkowa bardzo fajna zaleta WYSZUKIWARKI TRAWALA to opcja “CASHBACK” do 5% oraz dodatkowe 3% rabatu płacąc kryptowalutą AVA podczas rezerwacji!

🚨 A teraz nie czekaj i załóż swoje darmowe konto na trawala.pl z linku poniżej i odbierz $10 dolarów w formie “Travel Credits” na swoją rezerwację 👌

➙ PRZECHODZĘ DO TRAWALA.pl REJESTRUJĘ KONTO i ODBIERAM $10 DOLLARÓW TERAZ!

Oszczędność 1,000 zł na wakacjach ? NO PROBLEME z TRAWALA to bardzo proste. Sprawdź sam! Odwiedź stronę TRAWALA i porównaj oferty…

5/5 - (1 vote)